ტრენინგის მეოთხე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მეოთხე დგეს ვისწავლეთ პროექტის მიმართულების მიმცემსაკვანძო კითხვებს.გავეცანით ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივი კითხვების ნიმუშებს.შემდეგ ჩვენს მიერ არჩეული პროექტის შესაბამისად პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ კითხვები:
ზოგადი შეკითხვა-რაში იბადება ჭეშმარიტება
თემატური- რატომ უწოდებდნენ მოსავალს ჭირნახულს?
რა არის საწნახელი?
შინაარსობრივი-საქართველოს რომელ რეგიონში ხარობს ვაზი ყველაზე უკეთ?
რატომ ცდილობდა მტერი ვაზის ამოძირკვას?
შესწავლილი მასალა დამეხმარება პროექტის განხორციელებაში.
გმადლობ,ქალბატონო ნინო.
ტრენინგის მეოთხე დგეს ვისწავლეთ პროექტის მიმართულების მიმცემსაკვანძო კითხვებს.გავეცანით ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივი კითხვების ნიმუშებს.შემდეგ ჩვენს მიერ არჩეული პროექტის შესაბამისად პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ კითხვები:
ზოგადი შეკითხვა-რაში იბადება ჭეშმარიტება
თემატური- რატომ უწოდებდნენ მოსავალს ჭირნახულს?
რა არის საწნახელი?
შინაარსობრივი-საქართველოს რომელ რეგიონში ხარობს ვაზი ყველაზე უკეთ?
რატომ ცდილობდა მტერი ვაზის ამოძირკვას?
შესწავლილი მასალა დამეხმარება პროექტის განხორციელებაში.
გმადლობ,ქალბატონო ნინო.
ნონა, თქვენი კითხვები კარგადაა შერჩეული. ზოგად კითხვაზე ერთი პასუხი არ არსებობს, აღძრავს მოსწავლეებში წარმოსახვას, ხელს უწყობს სიღრმისეულ განხილვას და კვლევას.
ReplyDeleteნონა, შენს მიერ დასმული კითხვები შინაარსობრივად კარგად ებმება ერტმანეთს, რაც მოსწავლეების მოტივაციას უდავოდ გაზრდის.
ReplyDeleteნონა, წარმომიდგენია თქვენი პროეტი როგორ ინტერესს გამოიწვევს ბავშვებში და როგორ იაქტიურებენ ის მოსწავლეები, ვინც იციც ვაზის მოვლა.
ReplyDelete